In de rol van interim manager, verandermanager en/of projectmanager voeren wij opdrachten uit op strategisch niveau. Dat betekent dat wij in het kader van de opdracht leiding geven aan de betreffende HR afdeling of het projectteam. Bij de invulling van de opdrachten richten wij ons op resultaten boeken, inventieve oplossingen bedenken, nieuwe lijnen uitzetten, verbeteren, ontwikkelen, opbouwen, een team beter laten functioneren en knelpunten oplossen.
In onze HR interim- en projectmanagement opdrachten zijn onder meer de volgende vragen aan de orde geweest:
Het HRM beleidskader geeft schematisch weer wat voor ons de hoofddomeinen zijn van HRM en hoe die met elkaar samenhangen. In onze HRM en arbeidsvoorwaardenprojecten is het HRM beleidskader de kapstok.
“Peter is iemand die in staat is om complexe processen snel te analyseren om vervolgens met een duidelijke plan van aanpak te komen die hij communiceert naar zijn opdrachtgever en andere stakeholders. Daarbij heeft hij oog voor de diverse belangen die daarbij spelen ook op bestuurlijk niveau. De resultaten die hij daarbij weet te realiseren zijn zeer goed.”
Robin Tophoven, Afdelingshoofd Handhaving, Omgevingsdienst Nijmegen, destijds opdrachtgever namens Provincie Gelderland.
Downloads